7 порад при виборі профнастилу

Металочерепиця

Порада № 1.  Для чого вам профнастил або вибір моделі профілю

 На самому першому етапі вибору металопрофілю для своїх потреб, потрібно себе пересилити і забути про ціну на профнастил.  Не дзвоніть на різні фірми, які продають цю продукцію в пошуках самої «вигідної ціни».  При такому підході вибору профнастилу від ціни, ви можете купити профіль, якій вам просто не потрібен.

Кожна модель профнастилу індивідуальна і була розроблена не просто так, а для того, щоб виконувати певні функції.  Якщо ви будуєте паркан з профнастилу, то для його пристрою немає сенсу застосовувати несучий профіль ПН44, в цьому немає ніякого сенсу, ні з економічної, ні з естетичної точки зору.

Визначтеся з метою вашої покупки – це паркан, покрівля, фасад або щось інше і виберіть конкретну модель профнастилу під цю мету.  Вибравши вподобану модель металопрофілю, ви зможете почати шукати матеріал, з якого виготовлять цей профіль.  А це вже наступний пункт вибору і для нього друга порада.

Порада №2.  Вибираємо покриття металопрофілю

Покриття металопрофілю Більша частина клієнтів до вибору типу покриття у майбутнього профнастилу відносяться просто – «хочу зелений паркан» або «мені подобається червоний дах».  Перевага певного кольору звичайно важлива, адже це особисто ваш вибір, і все ж покриття у металопрофілю це не просто певний колір, а також і властивості профілю, його довговічність на вашому даху або паркані.

Важливо пам’ятати, що покриття буває різної товщини, технології нанесення та інших особливостей.  Постарайтеся хоч в загальних рисах дізнатися про види покриттів, думаємо кваліфікований менеджер з продажу, вам в цьому допоможе.

 На нашому ринку продажів металопрофілю лідирують два покриття – глянцеве і матове.

 Матове покриття в теорії перевершує глянцеве (завдяки товщині покриття), але в наше століття постійного здешевлення матеріалів все трохи перевернулося з ніг на голову, намагайтеся задавати більше правильних питань менеджерам, які продають профнастил, тоді ви зможете побачити загальну картину, а ми переходимо до наступного важливого  питання – товщини.

Порада №3.  Як вибирати товщину профілю

 Напевно, не від хорошого життя, товщина профнастилу стає все менше (тонше) і менше.  Років десять тому металопрофілю в товщині 0,3 – 0,35 мм просто не було, а зараз більшість менеджерів-продавців вам скажуть: «беріть профіль в цій товщині – навіщо платити більше».  А найсумніше те, що частина «продавців» видають товщину 0,3 мм за 0,4 або 0,4 мм за 0,45 мм, а все від того, що реальну товщину складно перевірити.

Важливо запам’ятати просту істину – товщина профілю єдиний показник, від якого залежить ціна металопрофілю за м2.  З більш тонкого металу виходить більше метрів готового профнастилу, адже рулон закуповується в тоннах, а продається в метрах.

Сьогоднішні рекомендації по вибору товщини металопрофілю наступні: покрівля – товщина 0,5 мм – 0,45 мм, паркан – 0,45 мм – 0,4 мм.  Все що менше по товщині повинно застосовуватися всередині приміщень, а не на відкритому повітрі.  Більш тонкий метал може бути застосований і на паркан і на покрівлю, але ви повинні розуміти, що термін його служби буде невеликим.

 Є ще один показник за важливістю схожий з товщиною металу – це вміст цинку, але з ним все ще складніше.

Порада №4.  Пам’ятаємо про «секретний» параметр – вміст цинку

 На жаль, доводиться визнати, що при виборі металопрофілю вам доведеться повірити на слово продавцеві про таку характеристику, як вміст цинку в матеріалі (рулоні) з якого виробляється профнастил.

Звичайно будь-який продавець на ваше запитання – скільки цинку на м2, буде озвучувати ці загадкові цифри в 275г / м2, 225г / м2, 140г / м2, 100г / м2.  Але як можливо перевірити ці цифри?  Відповідь одна – тільки здавши зразок матеріалу на спеціальний лабораторний аналіз.  Зрозуміло, що такий спосіб клієнтам не доступний.  Як бути?

 Необхідно застосувати здоровий глузд і просту логіку.

Все досить просто – будь-який товар націлений на свого кінцевого споживача, вірніше виробник випускає товари для різних цінових ніш.  Є клієнти, які хочуть все найкраще і відповідно найдорожче, є люди які прагнуть купити найдешевше, а є клієнти прагнуть вибрати золоту середину в співвідношенні ціна-якість і їх переважна більшість.

Така проста логіка чітко простежується у випуску сировини для металопрофілю.  Якщо завод виробляє матеріал який потрібен для виробництва покрівельних покриттів, то він буде в товщині 0,5 мм і вмістом цинку в 275-225г / м2.  Більш здешевлений варіант такої сировини можуть призвести в товщині 0,45 мм і вмістом цинку 180-140г / м2.  Завод також випускає і більш дешеву сировину в товщині 0,4-0,35мм з вмістом цинку в 120-80г / м2.

Ви повинні розуміти, що завод випускає різну сировину, і він не відповідає за те, що його застосовують не за призначенням. Якщо комусь захотілося прокатати металочерепицю в товщині металу 0,4 мм і вмістом цинку в 100г / м2, то він напевно розуміє, що така металочерепиця довго не прослужить.

 Якщо ціна на металопрофіль сильно низька в порівнянні з іншими пропозиціями, то вам можуть називати будь-які цифри про зміст цинку, але чудес, на жаль не буває.  Якісний матеріал коштує дорого і дешевим бути не може, які б акції і розпродажі не проводилися.  Порівнюйте пропозиції різних продавців і аналізуйте, до речі, наступний наш пункт щодо цінових пропозицій.

Порада №5.  Порівнюємо цінові пропозиції на профіль

 Як ми вже говорили в пораді №1 – не женіться за найнижчою ціною.  Спочатку виберіть потрібний вам вид профілю, вирішіть, які у нього повинні бути технічні параметри і за цими показниками шукайте фірму, у якій найбільш вигідна цінова пропозиція.

Будь-який товар на ринку, в тому числі і металопрофіль, живе своїм тільки йому зрозумілим життям, при цьому воно обросло міфами і легендами.  Поведінка покупців завжди закономірна, вони самі вигадують собі міф і самі в нього вірять, а менеджери з продажу користуються цим.

Ось полюбився клієнтам профнастил – «Словак», ось вони дружно його і шукають.  Але при цьому чомусь вперто не хочуть помічати, що на одних фірмах такої Словак в товщині 0,45 мм коштує 140 грн.  за м2, а на інших в такий же товщині «Словак» коштує 100 грн.  за м2.  Це при тому, що конкуренція на ринку жорстка і всі стежать за цінами один одного і різниця в прайсі зазвичай становить всього пару гривень, а тут такий ціновий перепад, ну в чому тут справа, напевно, РОЗ-ПРО-ДАЖ!

 Будьте реалістами не вигадуйте собі міфів – а раптом РОЗ-ПРО-ДАЖ!  Ціни зараз у всіх приблизно однакові і якщо десь щось дуже якісне коштує дуже мало, то щось з ним не так.

Порада №6.  Вибираємо місце покупки

 Наше прислів’я – «Бачили очі, що купували, їжте, хоч повилазьте», прекрасно передає сенс віртуальної покупки металопрофілю через сайт.  Такий товар, як металопрофіль не варто купувати без відвідування офісу фірми, яка продає такий товар.

 Скільки б ви не дивилися в монітор, вибираючи колір і модель профілю, все ж відвідати офіс буде краще.  В офісі в спокійній обстановці можна все розглянути і помацати, зробити розрахунки і розмістити замовлення.

 Є, звичайно, й інші варіанти покупки, наприклад, зараз в моді великі будівельні супермаркети, в них також можливо все розглянути і помацати і до того ж відразу купити, але все ж в цьому є два великих мінуса.

 По-перше, ви змушені купувати тільки те, що є в наявності, а це всього кілька стандартних розмірів листів профнастилу в декількох кольорах.  А, як відомо вся перевага замовлення металопрофілю саме в тому, що його індивідуально виробляють під вас, за вашими розмірами з обраного вами кольору.

 По-друге, у великих будівельних магазинах вас ніколи кваліфіковано НЕ проконсультують, а навпаки вам ще доведеться бігати по відділах за консультантами, щоб хоч щось запитати.

 Безперечно, де купувати будівельний матеріал вирішуєте тільки ви, наше завдання довести до вас, як це зробити краще.

Порада №7.  Отримуємо металопрофіль, життя товару після покупки

 Окремо хочеться сказати про отримання профілю і його транспортування на місце монтажу.  Профнастил і металочерепиця сходять з прокатного верстата в ідеальному стані, всі можливі неприємності, що стосуються деформації профілю і виникнення невеликих подряпин, в основному відбуваються під час перевезення профілю або під час його розвантаження.

 Оцінюйте реально свої технічні можливості по доставці металопрофілю, необхідно мати певний досвід і технічні засоби, щоб все зробити грамотно і не пошкодити вантаж під час перевезення.

Також пильну увагу потрібно приділити вивантаженню металопрофілю, намагайтеся цей процес контролювати особисто.  Неприємно бачити, коли листи профнастилу або металочерепиці вивантажують, як дрова, зазвичай це роблять люди, яким все одно, що буде далі з цим профілем.

Життя після покупкиІ наостанок, про життя вашого металопрофілю після покупки.

В цьому останньому пункті з’єднуються всі раніше перераховані поради, точніше сказати, який вибір ви зробили, то ви і отримаєте в результаті.

 Наївно припускати, що вибравши металопрофіль із самої недорогої сировини, ви будете до кінця своїх днів милуватися своїм парканом або покрівлею, довічної гарантії на такий товар не буває.

Так що, як довго прослужить куплений вами металопрофіль, за великим рахунком залежить від вашого вдумливого вибору.  А ми бажаємо вам тільки вдалих придбань.

Детальніше про профнастил можна дізнатися тутhttps://zspcompany.com.ua/dakhove-pokryttya/profnastyl